Sivu 1/1

yksijohtoliikaa

Lähetetty: 16 Huhti 2022 18:30
Kirjoittaja MarkkuSalonen
bmw k1200rs purinpyörän talvella vaihtaakseni kaasuvaijjerin.kasasin pyörää kun ilmat lämpeni niin yksi johto on joka ei sovi mihinkää
johto on samassa tangossa missä ruiskun suuttimet on kiinni ja pää on ihan samanlainen kun ruiskuihin kytketyt liittimet johdossa on löysää noin 10cm
ja en millää keksi mihin se menis.olisko joku viisaampi ja kertoisi mihin menis.kaikki muut johdot löys paikkansa.Kiitos etukätee

Re: yksijohtoliikaa

Lähetetty: 17 Huhti 2022 08:53
Kirjoittaja viita
Tangossa kiinni...kuulostaa maadoitusjohdolta. Onko jonkun ruuvin kannan alla liittimelle vastakappale.
Googlettamalla löytyy johdotuskuvia olisiko niistä apua.

Kannattaa ottaa kuvia kännykällä ennen purkua jos ei heti kasaa tai kirjoittaa paperille vaiheet. Vaijereiden reittikin kannattaa kuvata jos ei uutta heti laita. Ettei vaijeri kiristy tankoa kääntäessä tms.

Re: yksijohtoliikaa

Lähetetty: 01 Tammi 2023 12:39
Kirjoittaja Kari A
Samaan asiaan törmäsin omassa K1200RS -97 nyt talvihuollon yhteydessä.
Tutkin korjausmanuaalin sähkökaavioita ja sen mukaan kyseinen liitin on " fuel injectors timing valve" ...... ja mitä se tarkoittaa, en ole vielä ihan varma, mutta otan selvää. Villi veikkaukseni on että se liittyy johonkin ohjelmointiin tai ulkopuoliseen testilaitteeseen.
Liittimen piuhat ovat väriltään valko-vihreä ja sini-vihreä. Lisäksi minun pyörässä ko liittimen toinen piuha oli irti-poikki, viittaa siihen että se ei ole käytössä normaalissa ajossa.