K 1200 RS peilit värisevät

K-sarjan pyörät
Avatar
Kosa
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Joulu 2006 23:31

K 1200 RS peilit värisevät

Viesti Kirjoittaja Kosa »

Olen ajellut K 1200 RS:llä (vm 2001) vasta yhden kauden ja sinä aikana oikeastaan ainoa mieliharmi on ollut motarinopeuksilla esiintyvä peilien sumeneminen värinän vuoksi.

Sattuisiko joku tietämään vaikka aftermarket-peilejä, jotka toimisivat paremmin suuremmissakin nopeuksissa. Suomessahan tämä ei ole iso ongelma, mutta jos autobahnille lähtee vääntämään, olisi kiva ohitusta ennen nähdä jos Porsche tulee miljoonaa takaapäin.

Pienistä peilinkuvauslaitteista en ole kiinnostunut, vaan ihan oikeista sellaisista, joista näkee muutakin kuin omat kyynärpäät.

Kiitoksia.
YAZO!
Viestit: 19
Liittynyt: 08 Maalis 2006 12:13

Viesti Kirjoittaja YAZO! »

Väriseehän noi vähän joillakin kierrosalueilla, mutta ei niin paljon että se olisi häiritsevää. Olet luonnollisesti tarkistanut, ettei ole murtumia tai muuta löysyyttä. Omassa RS:ssäni ei ole tosiaankaan haitaksi asti värinää.
Avatar
Kosa
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Joulu 2006 23:31

Viesti Kirjoittaja Kosa »

Täytynee tosiaan syynätä pulttien kireys tarkemmin, koska muuten mopo ei tärise.
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Ei noi Bemarin peilit yleensä paljon tärise. Kai ne on niitä testanneet.

Mulla R1100GS Saksan moottoriteillä 160 Km/h keskinopeudella, niin Ferrarit näkyy hyvin peileissä.

Sulla on varmaan jotain löysää peilien tai ohjaustangon kiinnityksissä.
Jaa niin, onks ne peilit siinä kiinni ohjaustangossa vai katteissa. :? :? :?

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Kosa
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Joulu 2006 23:31

Viesti Kirjoittaja Kosa »

Varmaankin tosiaan ruuvit on löysällä muuallakin kuin kuskilla. Peilit on pultattu ohjaustankoon, joten täytyy myös se kiinnitys vielä varmistaa, vaikka käsissä värinä ei pahemmin ole tuntunut.
pozo izquierdo
Viestit: 341
Liittynyt: 27 Helmi 2006 22:22
Moottoripyörän malli: K 1200 LT
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja pozo izquierdo »

Joo, erikoiselta vaivalta kuullostaa, semminkin kun itse oikein varta vasten hommasin RS:n peilit LT:hen, kun sen orkkispeileistä ei oikein näe kunnolla. Ei oo sumentunut sen enempää Saksan kuin Amerikankaan baanoilla.

Omani ovat sellaiset vähän soikean malliset ja ikäänkuin "tuplavarrella" varustetut, olen ymmärtänyt, että ne oli jossain vaiheessa pyöreät Mikki Hiiri -malliset ja yksinkertaisella varrella varustetut. Kummatko sulla lienee..?

t. pozo
Avatar
Kosa
Viestit: 19
Liittynyt: 30 Joulu 2006 23:31

Viesti Kirjoittaja Kosa »

...ne soikeammat ja tuplavartiset versiot...
Vastaa Viestiin