Sivu 1/1

K 1600 sähkökaasu hidasajossa?

Lähetetty: 17 Touko 2015 10:56
Kirjoittaja Spaddu
Ihan vain lämpimikseni kyselen, onko kellään muulla samanmoisia fiiliksiä K 1600 kaasun käytöksestä.
Nyt on hinkattu kahtena lauantaina hiki kypärässä "lämppäreitä" ja FJR:n jälkeen on tuo kaasun käyttö vaan haastavaa :shock:
Kun tyhjäkäynti tuppaa viemään liian kovaa, takajarrulla ja kytkimellä hillitessä alkaa todella helposti ketjureaktio kytkimen ja kaasun välisestä pumppaavasta taistelusta ja tasaisesta etenemisestä ei tietoakaan.
Kaverilla sama ilmiö ja oli tietävinään, että softassa sellainen ominaisuus, että pyrkii automaattisesti nostamaan kierroksia sammumisen estämiseksi?? Eli tavallaan pyörä taistelee ajajan korvakuuloa / perstuntumaa vastaan.
Eihän tuo nyt mikään kikkailupyörä olekaan, mutta pitkään tuntuu menevän totutteluun.
Ja kyllä sillä liikenteeseen riittävä hidasajo onnistuu :D

Re: K 1600 sähkökaasu hidasajossa?

Lähetetty: 26 Touko 2015 13:17
Kirjoittaja Obelixxx
Empä ole huomannu moista, mutt usein mie ajelen kaupungissa ja tai hitaassa ajossa rain-asetuksella, ei oo kaasu niin äkänen.

Re: K 1600 sähkökaasu hidasajossa?

Lähetetty: 28 Touko 2015 15:12
Kirjoittaja C-A-D
Tuhatkuussatasesta mitään tiiä, mutta tiätty kaikki sähköruiskut pyrkii säätämään tyhjäkäyntiä tavoitetasolle jos laskee alle sen. Eli jos tyhjäkäynti vie liian kovaa ja jarrulla himmaat, niin taatusti ruisku pyrkii hieman lisäämään kaasua.

Re: K 1600 sähkökaasu hidasajossa?

Lähetetty: 17 Kesä 2015 17:26
Kirjoittaja Antti V
Kun nostat kytkintä, tietokone yrittää antaa pohjalle ns "apukierroksia", lähinnä sitä varten, ettei paikalta lähtiessä stumppaisi liian helposti. Olisiko tuossa syy siihen pumppaamiseen?