Onkohan mulla BMW?

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Onkohan mulla BMW?

Viesti Kirjoittaja ilmari »

Moi. Niin miettinyt täs Bemarin sisäisintä olemusta. Tuo Koo-satanen mielestäni kyllä on ihan oikea bemari.

Mutta sitte tuo Xchallenge jossa on Rotaxin moottori ja loppu valmistettu Aprilian tehtaalla Italiassa....

Voiko sitä sanoa bemariksi? Toki rekisteriotteessa sitä sanotaan bemariksi ja onpa tankissakin bemarin logo.

Mutta siltikin?

-Ile-
Mulli
Viestit: 15
Liittynyt: 28 Heinä 2014 23:43
Moottoripyörän malli: K 1200 RS

Re: Onkohan mulla BMW?

Viesti Kirjoittaja Mulli »

ilmari kirjoitti:...Voiko sitä sanoa bemariksi?...
Eiköpä tuota voine. Meillähän on kasakaupalla kiinassa enenmmän tai vähemmän värkättyä tauhkaa, johon tilaaja lopulta liimaa vain nimilapun (ts liimauttaa sen nälistetyillä, pienillä kiinalaislapsilla, joiden pikku-pikku-kätösillä saa tehtyä sellaiset näppäryyttä vaativat hommat). Eikä niitäkään olla valmistuspaikan mukaan nimetty.

Taitaa mennä pitkälle - olisiko peräti 80-luvulle - että ei löydy kiinanosia mopoista. Siltikin haluan tuota omaa viime vuosituhannen puolella kokoon aivasteltua kapinettani väittää bemariksi. Vieläpä saksalaiseksikin.

Akkaani taas pohdiskelen ja lohdutan, että asiat voisivat olla pahemminkin. Voisihan tuo sinunkin autotallisi aarre olla peräisin Savosta. Silloin elämässäsi olisi toki tapahtumarikkautta, mutta hermot soisivat alwariinsa niinkuin viulu Paganinin teoksissa.

En minä mitään tiedä, mutta se ei ole tähänkään asti estänyt minua esittämästä varmoja mielipiteitä joka asiasta.
Vastaa Viestiin