BMW K 1300 GT perä????

K-sarjan pyörät
jussli
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Touko 2013 23:21

BMW K 1300 GT perä????

Viesti Kirjoittaja jussli »

Moro,
mikä on, kun mopossa jolla (GT1300) on ajettu 31 000 km valuu jotain töhnää takavanteelle???
jussli
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Touko 2013 23:21

Re: BMW K 1300 GT perä????

Viesti Kirjoittaja jussli »

vielä,
onko muilla vastaavia kokemuksia?
Perästä siis vuotaa öljyä vanteelle, ilmeisesti on stefa rikki.
t.Jussi
Avatar
mek
Viestit: 107
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:17

Re: BMW K 1300 GT perä????

Viesti Kirjoittaja mek »

Ulompi stefa rikki? Maksoi vaihdettuna Gessuun reilut 60 euroa. On kuulemman melko helppo vaihtaa itsekin.
Avatar
mek
Viestit: 107
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:17

Re: BMW K 1300 GT perä????

Viesti Kirjoittaja mek »

Tuossa vielä kuva oman pyöräni perän stefan vuodosta. Ei se paljon hikoillut, mutta halusin testata tuolla saksalaisen CarGarantie -firman toiminnan. Hyvin toimi sekin, reilussa viikossa tuli rahat tilille kun lähetin kuitin heille takuun vikaraportin ja kuitin liitteenä.

Jos vaihdat stefan itse, niin jostain luin sellaisen vinkin, että vanhan stefan saa pois, kun poraa stefaan hyvin varovasti pari pientä reikää ja sitten ruuvaa niihin vähän matkaa ruuvit sisään. Ruuveista vetämällä pitäisi vanhan stefan irrota. Itse en kokeillut vaan vein Heinolle kun halusin testata tuon takuun toimivuuden. Reilut 60 euroa maksoi siis stefa vaihdettuna.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
make
Viestit: 2
Liittynyt: 09 Maalis 2006 08:28

Re: BMW K 1300 GT perä????

Viesti Kirjoittaja make »

Mulle kävi sama juttu , K1300GT , 32 tkm ajettu ja perästä tuli mustaa öljyn oloista töhnää koko takavanteen ja jarrulevyn sotkien ... ainakin tiivisteet rikki , onko laakeri ?? Nyt seisoo R.M Heinon pihalla korjausta odottaen ... Jäi reilu viikon reissu yhden päivän mittaiseksi, nyyh ...
Onko näitä enemmänkin , mun pyörä on -09 mallia ?
Vastaa Viestiin