K1600GT tuulilasin bugi

K-sarjan pyörät
Avatar
Mohawk
Viestit: 128
Liittynyt: 29 Helmi 2012 23:03
Moottoripyörän malli: BMW K1600GT

K1600GT tuulilasin bugi

Viesti Kirjoittaja Mohawk »

Onko muilla ollu ongelmia K1600GT:n tuulilasin toiminnan kanssa? Ei tottele säätönappia ja jämähtää yläasentoon. Vian olis pitäny poistua softan päivityksellä, mutta eipä auttanut.
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: K1600GT tuulilasin bugi

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

On tää aika huimaa.
Nykyään pyörät ja tuulilasit toimivat vaan softalla.
Tai sitten eivät toimi.
Tee siinä sitten itse jotain. HÖH

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Mohawk
Viestit: 128
Liittynyt: 29 Helmi 2012 23:03
Moottoripyörän malli: BMW K1600GT

Re: K1600GT tuulilasin bugi

Viesti Kirjoittaja Mohawk »

Ei korjaantunut toisellakaan huoltoreissulla. Testeri näytti toistakymmentä vikakoodia. Muuten ahistais, mutta aamulla lähtee kone Mallorcalle 8) Olen yhtä positiivinen kuin Olli Rehn: "Luotan ja uskon, että vika korjataan mun etelän matkan aikana".
Avatar
Mohawk
Viestit: 128
Liittynyt: 29 Helmi 2012 23:03
Moottoripyörän malli: BMW K1600GT

Re: K1600GT tuulilasin bugi

Viesti Kirjoittaja Mohawk »

Onko Matti1 kuulolla? Sulla oli näemmä samat ongelmat kuin mulla. Ensin meni vakkari ja sen korjauksen jälkeen pleksin säädin. Millä tuli kuntoon? Tietää infota huoltoa.
Avatar
Mohawk
Viestit: 128
Liittynyt: 29 Helmi 2012 23:03
Moottoripyörän malli: BMW K1600GT

Re: K1600GT tuulilasin bugi

Viesti Kirjoittaja Mohawk »

Löytyi syy ja saivat korjattua. Navi oli päättänyt että hän ei ole kunnolla kiinni. Jolloin tuulisuoja luuli että navia ollaan irrottamassa ja antoi sille tietä. Sen takia nousi ylös ja pysyi siellä. Homma korjaantui navin telineen voitelulla. Täytyy lisätä tuo homma tehtäväksi talvihuollon yhteydessä.
Obelixxx
Viestit: 21
Liittynyt: 13 Touko 2013 11:06

Re: K1600GT tuulilasin bugi

Viesti Kirjoittaja Obelixxx »

Mohawk kirjoitti:Löytyi syy ja saivat korjattua. Navi oli päättänyt että hän ei ole kunnolla kiinni. Jolloin tuulisuoja luuli että navia ollaan irrottamassa ja antoi sille tietä. Sen takia nousi ylös ja pysyi siellä. Homma korjaantui navin telineen voitelulla. Täytyy lisätä tuo homma tehtäväksi talvihuollon yhteydessä.
Tää on kyllä hyvä vinkki ja täytyy voidella toi kohde ettei tulee moista ongelmaa.
Vastaa Viestiin