pyöräretki bmw tapahtumaan garmisch partenkircheniin

vihaan salasanoja
Viestit: 31
Liittynyt: 28 Helmi 2006 20:10

pyöräretki bmw tapahtumaan garmisch partenkircheniin

Viesti Kirjoittaja vihaan salasanoja »

Olen lähdössä garmisiin bmw tapahtumaan. onkohan joku muukin sinne lähdössä, ajatukseni on ajaa ruåtsin läpi lähtö olisi joskus 30.6 - 1...2.7 aikoihin, se meidän rahoillamme kunnostettu via balttia on hidas ja useaan kertaan sen ajaneena on kiva taas ajaa turvallisilla ja kunnossa olevilla teillä.

åke
hannukakela
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Kesä 2006 22:51

Viesti Kirjoittaja hannukakela »

Terve

Minä olen lähdössä myös Garmischiin, mutta menisin mielellään Via Balticaa. Olen ottanut selvää tietöistä ja ne pääsee kiertämään pitkälle.
Ajattelin mennä Tallinna-Riga tai jotain sen jälkeen-Warsova-Praha-Garmisch. Olisiko muita uskalikkoja lähtijöitä
vihaan salasanoja
Viestit: 31
Liittynyt: 28 Helmi 2006 20:10

Viesti Kirjoittaja vihaan salasanoja »

hannukakela kirjoitti:Terve

Minä olen lähdössä myös Garmischiin, mutta menisin mielellään Via Balticaa. Olen ottanut selvää tietöistä ja ne pääsee kiertämään pitkälle.
Ajattelin mennä Tallinna-Riga tai jotain sen jälkeen-Warsova-Praha-Garmisch. Olisiko muita uskalikkoja lähtijöitä
ei se kirkossa ole kuulutettu että vain ruåtsin kautta, 1. milloin lähdet ? 2. mikä olisi suunniteltu reitti?

åke
hannukakela
Viestit: 2
Liittynyt: 17 Kesä 2006 22:51

Viesti Kirjoittaja hannukakela »

Hetken aikaa harkittuani näyttää siltä, että lähden sittenkin Ruåtsin kautta kun ei oikein ollut muita lähtijöitä via Balticalle. Lähden 2.7 illalla Siljalla Turusta Tukholmaan, josta ensin Malmö:hön ja sieltä Berlinin lähelle, josta edelleen Prahaan. Ajattelin olla 6.7 päivän Prahassa ja ajaa sitten 7.7 Garmischiin. Mitä tuntuu?
Vastaa Viestiin