R80/7:n RS-kate

mclean
Viestit: 141
Liittynyt: 31 Heinä 2007 23:40

R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja mclean »

Pyörässäni vm-78 R80/7:ssä on asennettuna RS-mallin kate. Minkälaisen pyörän kate tuo on? Nimittäin olen ymmärtänyt, että normaalisti kate muodostuu kahdesta vaakasuuntaan jaetusta puolikkaasta. Kuvissa näkee tuon jakosauman. Minun pyörässäni tuohon jakosaumaan on tehty muutaman sentin väliosa, jolla kate on saatu sopimaan. Onko kyseessä joku pienemmän mallin kate vai mikä mikä?
mclean
Viestit: 141
Liittynyt: 31 Heinä 2007 23:40

Re: R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja mclean »

Ei ole nyt kuvaa, mutta näppään ja laitan näytille, kunhan saan aikaiseksi.
mclean
Viestit: 141
Liittynyt: 31 Heinä 2007 23:40

Re: R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja mclean »

Tumpula mikä tumpula...enhän minä osannut laittaa kuvaa tänne. VMPK:n sivulle heidän "Vanhat moottoripyörät"-osastoonsa kuvan liittäminen onnistui eli sielläpä sitä voi ihailla.
Viimeksi muokannut mclean, 12 Huhti 2010 21:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Re: R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja ilmari »

Ymmärtääkseni tänne ei tosiaan voi lisätä kuvaa vaan kuvan pitää olla jossain MUUALLA internetin syövereissä. Mutta laita sen vmpk sivun osoite tänne niin nähdään kuva.

T.Ile
mclean
Viestit: 141
Liittynyt: 31 Heinä 2007 23:40

Re: R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja mclean »

Siis osoite on tuo www.vmpk.fi ja sieltä Foorumi, jossa "Vanhat moottoripyörät"
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Kyllä tänne kuvia saa ihan normaalisti. Maksimikoko 256 kb.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
Avatar
BlacK75
Viestit: 79
Liittynyt: 11 Kesä 2009 20:48
Moottoripyörän malli: R1100S
Paikkakunta: Klaukkala

Re: R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja BlacK75 »

Niin kyllä tuo näyttäisi olevan R100RS:n kate, jota asennettiin mm. Ranskan poliisin käytössä olleisiin R80/7 pyöriin 70-luvun lopulla kaiketi jo tehtaalla.

Antti
current: BMW R1100S
ex: Kraftrad BMW K75

Wind in your hair, bugs in your teeth... this is about the journey, not the destination
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: R80/7:n RS-kate

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Kaikkiin 2v(-70...-96) bemareihin saa tehtaan lisävarusteena S-, RS- ja RT-katteita, poislukien GS:t.

Multa löytyy RS- ja RT-katteita käytettynä. Näitä on jotkut myös asentaneet 4v- ja K-malleihin.

www.finnbike.com/boxer
mclean kirjoitti:Pyörässäni vm-78 R80/7:ssä on asennettuna RS-mallin kate. Minkälaisen pyörän kate tuo on? Nimittäin olen ymmärtänyt, että normaalisti kate muodostuu kahdesta vaakasuuntaan jaetusta puolikkaasta. Kuvissa näkee tuon jakosauman. Minun pyörässäni tuohon jakosaumaan on tehty muutaman sentin väliosa, jolla kate on saatu sopimaan. Onko kyseessä joku pienemmän mallin kate vai mikä mikä?
Täysin normaali RS-kate on kyseessä, poislukien korkea plexi ja väliosaa. Korkean ohjaustangon vuoksi on laitettu tuo väliosa. Kate muodostuu ainakin 7:stä osasta, hilppeet vielä päälle.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Vastaa Viestiin