BMW GS Meeting 2010 11.-13.6.2010

Tänne tietoa erilaisista tapahtumista kotimaassa ja muualla
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: BMW GS Meeting 2010 11.-13.6.2010

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Kurahousu kirjoitti:Pitäisi siis saada journalisti paikalle, itse en pääse :oops:
Jospa kirjataan ajotunnelmat paperille koeajajilta, tekniset tiedot, sekä historiaa, saat multa. Kai siellä joku osaa napata pari digikuvaakin? Eikös siitä jo jotakin saa aikaiseksi? :idea:
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Avatar
desmo
Viestit: 61
Liittynyt: 18 Helmi 2006 18:51
Moottoripyörän malli: Paris Dakar
Paikkakunta: Helsinki

Re: BMW GS Meeting 2010 11.-13.6.2010

Viesti Kirjoittaja desmo »

Ismo Vaara kirjoitti:
Kurahousu kirjoitti:Pitäisi siis saada journalisti paikalle, itse en pääse :oops:
Jospa kirjataan ajotunnelmat paperille koeajajilta, tekniset tiedot, sekä historiaa, saat multa. Kai siellä joku osaa napata pari digikuvaakin? Eikös siitä jo jotakin saa aikaiseksi? :idea:
Voin tehdä jutun tolta pohjalta mutta jonkun tarttee ottaa digit :wink: muualla ao. viikonloppuna :!:
jos tietää mitä etsii, löytää vain sen
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1034
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: BMW GS Meeting 2010 11.-13.6.2010

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Hiano homma, uskoisin että siellä on paikalla aika monta hyvää kameramiestä, esimerkikis Kalkkilan Timo osaa ottaa hyviä kuvia ja kantaa järjetelmäkameraa aina mukanaan.

Ajotunnelmia ja historia, voihan sitä olla useampikin kirjottaja niin ei varmasti jää kirjottamatta. Ismo + paikallaolijat, kirjatkaa ylös tunnelmia (sopikaa vaikka että koeajo edellyttää jokusta kommenttia vihkoon) ja sopikaa desmo + kunkku tarinoinnista.
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: BMW GS Meeting 2010 11.-13.6.2010

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Kunkku kirjoitti:Ellen ehdi itse paikalle, niin voisin vaikka käydä katsomassa sitä pyörää Ismon kotona, jos passaa?
Tervetuloa! Tule vaikka etukäteen, jos siltä tuntuu. Meilläpäin on paljon hyviä hiekkateitä! :wink:
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: BMW GS Meeting 2010 11.-13.6.2010

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Taas on tehty ihan uudet reitit lauantain ajeluille.
Reittimestarit ovat olleet ahkerina.

Tänä vuonna uudet reitit ovat jaossa vain paikan päällä.
Ne voi siellä ladata omaan navigaattoriinsa eri versioina.
Tämä johtuu siitä, että mukana on yksityisteitä, joihin on kysytty erikseen lupa tapahtumaa varten, joten nettiin niitä ei viitsi laittaa.
Laitan siitä tarkempaa infoa kaikille tänään tai huomenna meilillä.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: BMW GS Meeting 2010 11.-13.6.2010

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

desmo kirjoitti:
Ismo Vaara kirjoitti:
Kurahousu kirjoitti:Pitäisi siis saada journalisti paikalle, itse en pääse :oops:
Jospa kirjataan ajotunnelmat paperille koeajajilta, tekniset tiedot, sekä historiaa, saat multa. Kai siellä joku osaa napata pari digikuvaakin? Eikös siitä jo jotakin saa aikaiseksi? :idea:
Voin tehdä jutun tolta pohjalta mutta jonkun tarttee ottaa digit :wink: muualla ao. viikonloppuna :!:
Homma meni mun puolesta reisille, mutta en syytä Belgialaista kaveriani, joka ei mitenkään uskaltautunut ajamaan Suomalaisten kanssa!? :roll: Vietin hänen seurassaan lauantain.

MUTTA!

Christian saapui eilen lapinturneen jälkeen tontilleni ja puhe kääntyi HPN-forum rally 2011.
Olin paikalla 2005(?) kilpailukykysellä 1938 750cc sivuventtiilibemarilla. :wink:
Varasin telttapaikan Christianin välityksellä minulle ja vaimolle, sisämajoituspaikat on jo aikoja sitten myydyt.
Ohjelmassa on (Suomalaisittain) kevyttä asfaltti- sekä maastoajelua ja tutustumista nähtävyyksiin(HPN).
Vastaan mielelläni kysymyksiin täällä.

JA MIKÄ V+TUN HPN?

Käsin tehtyjä BMW-moottoripyöriä, joita ET NÄE Suomessa. P-D voittajia!
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Vastaa Viestiin