Re: Mutta mitä löytyikään Öljypohjasta? JOHAN SELVIS :)
Lähetetty: 22 Tammi 2017 10:05
Öljyvuotokin on nyt sitten tarkemmin paikallistettu: Öljypumpun kansi oli löysällä, se kuulemma ei ole harvinaista.
Koetan samalla vaihtaa kapiakselin stefan, kun nyt kerran on hyvin näkösällä.
Kiitos BMW Kerhon ja Repan järjestämän 2V huoltokurssin, muistin kurssilla puhutun kampiakselin vaarasta siirtyä paikoiltaan ja se on nyt asiamukaisesti lukittu paikalleen.
Vielä mietityttää ne männän palaset öljypohjassa ja tuli mieleen soittaa edelliselle (samalla myös ensimmäinen) omistajalle: Hänellä ei ollut ollut mitään murheitä pyörän kanssa.
Eli "esittely" käyttö, jossa mopo oli ennen ensimmäiselle omistajalle tapahtunutta luovutusta ollut, oli sisältänyt ainakin seuraavaa:
- Puolentoista vuoden aikana vakuutuksessa useita, useita lyhyitä pätkiä.
- Alla ollut pitkillä nastoilla (enska?) varustetut renkaat, koska takahaarukassa on syviä nastan uria (mulla olleet rallinasta renkaat kyllä mahtuivat hyvin pyörimään).
- Mäntä-rikko!
- Ajettu tosi kuumaksi, koska pakoputken puoleinen takavilkku on aika sulanut kuumuudesta.
Edellä mainituista tulee vaan mieleeni, että mitkä ovat Repan BMW:n lisäksi ne kaksi muuta BMW R100GS:ää joilla on ajettu Päitsi? Onko mun mopolla kunniakkaampi hiostoria kun tiedänkään!
Löytyisiköhän tällaista tietoa mistään?
Endoskooppi tuli siis suotta hommattua, mutta on muuten ihan hauska laite kurkkia tulpanreiästä männän päälystää ja venttiileitä, ja tulevaisuudessa sille löytyy varmaan käyttöä hintansa edestä (US $9.30)
Koetan samalla vaihtaa kapiakselin stefan, kun nyt kerran on hyvin näkösällä.
Kiitos BMW Kerhon ja Repan järjestämän 2V huoltokurssin, muistin kurssilla puhutun kampiakselin vaarasta siirtyä paikoiltaan ja se on nyt asiamukaisesti lukittu paikalleen.
Vielä mietityttää ne männän palaset öljypohjassa ja tuli mieleen soittaa edelliselle (samalla myös ensimmäinen) omistajalle: Hänellä ei ollut ollut mitään murheitä pyörän kanssa.
Eli "esittely" käyttö, jossa mopo oli ennen ensimmäiselle omistajalle tapahtunutta luovutusta ollut, oli sisältänyt ainakin seuraavaa:
- Puolentoista vuoden aikana vakuutuksessa useita, useita lyhyitä pätkiä.
- Alla ollut pitkillä nastoilla (enska?) varustetut renkaat, koska takahaarukassa on syviä nastan uria (mulla olleet rallinasta renkaat kyllä mahtuivat hyvin pyörimään).
- Mäntä-rikko!
- Ajettu tosi kuumaksi, koska pakoputken puoleinen takavilkku on aika sulanut kuumuudesta.
Edellä mainituista tulee vaan mieleeni, että mitkä ovat Repan BMW:n lisäksi ne kaksi muuta BMW R100GS:ää joilla on ajettu Päitsi? Onko mun mopolla kunniakkaampi hiostoria kun tiedänkään!
Löytyisiköhän tällaista tietoa mistään?
Endoskooppi tuli siis suotta hommattua, mutta on muuten ihan hauska laite kurkkia tulpanreiästä männän päälystää ja venttiileitä, ja tulevaisuudessa sille löytyy varmaan käyttöä hintansa edestä (US $9.30)