Tankkilaukku 1100RT

BMWcowboy
Viestit: 40
Liittynyt: 30 Touko 2006 22:28
Moottoripyörän malli: R1150RT
Paikkakunta: Vihti
Viesti:

Tankkilaukku 1100RT

Viesti Kirjoittaja BMWcowboy »

Nyt kun tuli hommattua tuo 1100RT niin huomasin ettei tuo vanha magneetti tankkilaukku oikein skulaa. Minkälaisia vaihtoehtoja teillä on käytössä ? Kyselin tuosta paikallisesta mp-liikkeestä ja todettiin ettei heidän valikoima antanut apua ongelmaan, jos ne nyt mikään ongelma on.
Jossain olin näkeväni että bemarilla oli omansa siihen, mutta hinta tuntui kuuri sellaiselta mallikohtaiselta eli kalliilta.
Toinen kysymys koskisi sivulaukkujen sisäkasseja, onko muita vaihtoehtoja kuin alkuperäiset ?
pd.kuvat.fi
hessu
Viestit: 32
Liittynyt: 02 Maalis 2006 21:32
Moottoripyörän malli: R1250RT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja hessu »

Käyppä kurkkailemassa saksalaisista tarvikepuodeista esim Touratech, Wunderlich ym. Itse tilasin 1200 RT:n tankkilaukun Touratechilta alle satasella, kun orkkis maksaa miltei kolmenkertaisesti.

www.wunderlich.de näytti tarjoavan 1100 RT:hen sopivaa laukkua hintaan 134,90 pünktlich.

-hessu-
Hanski
Viestit: 110
Liittynyt: 01 Maalis 2006 08:53
Moottoripyörän malli: R1150GS
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja Hanski »

Mulla on tuommoinen 1100rt:n alkuperäinen laukku, joka ei mielestäni ole hyvä. Irrotettava karttatasku, ja kiinnitys on ihan ok, mutta laukku ei ole tukeva jos sen pakkaa täyteen - ts. kallistuu helposti jommallekummalle puolelle. Pienessä asennossa käytettynä laukku toimii (laukku on vetoketjulla "jaettavissa" pieneksi tai isoksi).

Uskoisin noiden wunderlichin laukkujen olevan parempia.
Vellu
Viestit: 146
Liittynyt: 26 Helmi 2006 21:18
Moottoripyörän malli: K1200S
Paikkakunta: Kinnula

Viesti Kirjoittaja Vellu »

R 1200 GS-omistajien mielestä asia taitaa olla toisinpäin.Olen kuullut alkuperäisen olevan hyvä ja Wunderlichin taas heikko esitys.Mutta omakohtaista kokemusta ei ole.
BMW K1200S -08
Vastaa Viestiin