onko järkee vai ei, K 1100 LT ?

K-sarjan pyörät
samu30
Viestit: 1
Liittynyt: 01 Heinä 2009 16:38

onko järkee vai ei, K 1100 LT ?

Viesti Kirjoittaja samu30 »

Kertokaahan "länsipyöräilijät" pinttyneelle japsistille perustietoa otsikossa olevasta pyörästä.
En ole kuuna päivänä ajatellut ajavani sakemannilla, mutta 80-luvulta harrastaneena, olen ajellut kyykyillä ja kustomeilla, enkä vieläkään ole omistanut pyörää jolla olisi ollut nautinto ajaa 50 km:n jälkeen.

Kädet väsyy, jalat väsyy, tärinät puuduttaa, tehottomuus, tuulen tuiverrus, jne...
Japseista löytyy Pan Eurooppa ja Jammu 900 Diversiooni. Mutta nekin liian korkeita minulle.

Eli tietoa saa laittaa Bemarien eri malleista, hyvistä ja huonoista puolista. Tarjolla olisi otsikon mukainen peli, mallia -92, ajettu 70 tkm, jota pääsen testaamaan viikon kuluttua. Onko siitä matkapyöräksi, entä korkeus ( olen 175cm), voiko mahdollisesti madaltaa, miten kaksi päällä???

Luin foorumia, mutta jos sais tiivistettyä tietoa tähän, kiitos.
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: onko järkee vai ei, K 1100 LT ?

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

samu30 kirjoitti:Kertokaahan "länsipyöräilijät" pinttyneelle japsistille perustietoa otsikossa olevasta pyörästä.
En ole kuuna päivänä ajatellut ajavani sakemannilla, mutta 80-luvulta harrastaneena, olen ajellut kyykyillä ja kustomeilla, enkä vieläkään ole omistanut pyörää jolla olisi ollut nautinto ajaa 50 km:n jälkeen.

Kädet väsyy, jalat väsyy, tärinät puuduttaa, tehottomuus, tuulen tuiverrus, jne...
Japseista löytyy Pan Eurooppa ja Jammu 900 Diversiooni. Mutta nekin liian korkeita minulle.

Eli tietoa saa laittaa Bemarien eri malleista, hyvistä ja huonoista puolista. Tarjolla olisi otsikon mukainen peli, mallia -92, ajettu 70 tkm, jota pääsen testaamaan viikon kuluttua. Onko siitä matkapyöräksi, entä korkeus ( olen 175cm), voiko mahdollisesti madaltaa, miten kaksi päällä???

Luin foorumia, mutta jos sais tiivistettyä tietoa tähän, kiitos.
Erittäin hyvä valinta, mutta: Jos sulla on taipumusta värinöiden aiheuttamaan puutumiseen, kannattaa tehdä piiitkä koeajo ko. vermeellä. Vaikka tanko ja tapit ovat kumivaimennettuja, pyöräyksilöissä on huomattavia eroja värinöiden suhteen.

Ruotsin poliisi poisti käytöstä K1100:t ja siirtyi K75:iin, työterveyssyistä!
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Vastaa Viestiin