Uusi jäsen

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
Avatar
Teppo Ronkainen
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Marras 2008 16:44
Moottoripyörän malli: R1100S
Paikkakunta: Kajaani

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Teppo Ronkainen »

Mikki kirjoitti:Makkaraenturo-pyörästä en tiedä?
Minun "makkaraenduroni" oli Kawasaki KLE. 200kg ja alle 20cm maavaraa.
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Mikki kirjoitti:Makkaraenturo-pyörästä en tiedä?
...Mutta K75 käy kyllä oikein hienosti enturosta: Köröttelin aikoinaan 150 000km C-mallisella pitkin poikin... aikas vaikeahkojakin teitä, mutta yliveto taisi olla Islannin jäähileiset kosket: Koko moottori oli veden alla, mutta BMW vain käydä kurlutti niin kuin ei mitään. Hauskalta tuntui kun moottorin äänet hävisivät veden alle, kuului vain kosken kuohuntaa ja kuplavana seurasi mopon menoa :)
Tervetuloa porukkaan!
Just näin! EI PYÖRÄT vaan ASENNE! Itse vetelin K100:lla ja K100 LT.llä muutamat talvet, sitten siirryin suosiolla GS:iin. Islannissa olin tonnisella GS:llä, oli liian iso maastossa!
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Avatar
Teppo Ronkainen
Viestit: 99
Liittynyt: 27 Marras 2008 16:44
Moottoripyörän malli: R1100S
Paikkakunta: Kajaani

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Teppo Ronkainen »

En raaskisi käyttää nykyistä pyörääni kovin rajuissa olosuhteissa, sillä se on erittäin hyvin pidetty entisten omistajien toimesta.
Virolainen
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Helmi 2009 23:45
Moottoripyörän malli: R 1100 RT

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Virolainen »

Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein .Kansalta olen virolainen.Toivon kaikkille aurinkoista säätä ja pitkia kilometreja kesalla.(Toivon ette ümmärätte mitä kirjoitan ,koska meikälaiselle on tosi vaikea kirjoita suomeksi.Puhuminen on aivan OK) Pyöraksi on R 1100 RT.Hei-hei.
Avatar
hlpvu8
Viestit: 69
Liittynyt: 22 Helmi 2006 22:13
Moottoripyörän malli: R1200GS
Paikkakunta: Hartola beach residence

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja hlpvu8 »

Virolainen kirjoitti:Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein .Kansalta olen virolainen.Toivon kaikkille aurinkoista säätä ja pitkia kilometreja kesalla.(Toivon ette ümmärätte mitä kirjoitan ,koska meikälaiselle on tosi vaikea kirjoita suomeksi.Puhuminen on aivan OK) Pyöraksi on R 1100 RT.Hei-hei.
Teretulemas vaan. Harrastusten kautta sitä saa parhaiten uusia ystäviä ja oppii kielenkin. Itse 20v neljässä maassa Suomen ulkopuolella asuneena tuli nuo koettua moneen kertaan.
Hyviä ajoja sullekin.
Pertsa, Free Artist of Life :-)
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Virolainen kirjoitti:Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein .Kansalta olen virolainen.Toivon kaikkille aurinkoista säätä ja pitkia kilometreja kesalla.(Toivon ette ümmärätte mitä kirjoitan ,koska meikälaiselle on tosi vaikea kirjoita suomeksi.Puhuminen on aivan OK) Pyöraksi on R 1100 RT.Hei-hei.
Terve Urmas!
Älä anna pienten kielivirheiden vaikuttaa aktiivisuuteesi saitilla, Virolaisnäkökulma on varmasti tervetullutta! :D
Minulla on jo ennestään Virolaisia Bemaristeja: Urmas Kauniste, Raido Remmelg, Airo Telvik... tuttuja. Onko sinullekin?
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Virolainen kirjoitti:Terve.Mun nimi on Urmas ja ma olen kerhon uusi jäsein.
Hei Urmas.
Teretulemas kerhoon ja sinne BMW R1100 koulutuspäivään, johon ilmoittauduit.
Hienoa tavata.

Terveisin
Pekka
:shock: :shock: :shock:
Virolainen
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Helmi 2009 23:45
Moottoripyörän malli: R 1100 RT

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja Virolainen »

Terve Ismo.Sääli kyllä mutta ei oo tuttud kaverit.Kyllä sealla Virossa tosi paljon on niita BMW pyöria mutta enitein kuitenkin GS malliset.Itse ostin oman vasta vuotta sitten ja sitten tekin kyselyn auto rekisterin etta montako BMW R1100RT-ta on Virossa.Vastaus oli etta 4 kappaletta.Kylla on näita R1150RT monta mutta ei kovin paljon ja on näitä muita malleja kun RS,S.
Terve myös sulleki Pekka.Varmasti olen paikkalla koulutuksessa.
Urmas.
Avatar
dbox67
Viestit: 19
Liittynyt: 14 Maalis 2009 08:03
Moottoripyörän malli: R 1100 GS

Re: Uusi jäsen

Viesti Kirjoittaja dbox67 »

Tervehdys,

Uutena jäsenenä toivotan hyvää alkavaa kautta 8)

Olen seurannut palstaa jo jonkin aikaa mutta nyt vasta sain ilmoitettua itseni kerhoon.
Monta vuotta välissä ettei ollut pyörää laisinkaan mutta pari vuotta sitten kävin Saksassa hakemassa vanhan GS:n alle. Ei voi muuta kuin olla tyytyväinen.
Seurataan tapahtumia ja osallistutaan mihin pystytään.

t. Peter
8) 1200GS -04
1100GS -94
DR600 -86
GPZ900 -87
Z1000ST -80
Z500 -82
Vastaa Viestiin