R80RT nokeaa

Pölvästi
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Elo 2012 01:17
Moottoripyörän malli: R80RT

R80RT nokeaa

Viesti Kirjoittaja Pölvästi »

Kertokaapa viisaammat mistä johtuu vasemman tulpan nokeentuminen ei ole öljyinen mutta mustan nokinen, luulin jo kerran vian löytyneen oli tulpanjohdon pään häiriönpoistovastus poikki no senkään vaihto ei auttanut asiaa, suraavaksi tarkastin bensanpinnan kaasarista ja neulaventtiilin samoin luistin neulan no tämäkään toimenpide ei auttanut asiaa, seraavaksi otin toisesta pyörästä kaasarin ja kokeilin sillä, sama tulos tulppa musta kuin *****. Puristukset hyvät ja tasaiset kummassakin pytyssä eikä kuluta öljyä normaalia enempi. Hierokaapa älynystyröitä aateveljet jos tuon sais kuntoon.
ps. Kaasarit on balansoitu että se asia on kunnossa.

t. Jorma
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Re: R80RT nokeaa

Viesti Kirjoittaja ilmari »

Moi. Vika voi ehkä olla myös tulpanjohdoissa. Ainakin omassa R100 Gessussa johtojen vaihto auttoi.

-Ile-
Pölvästi
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Elo 2012 01:17
Moottoripyörän malli: R80RT

Re: R80RT nokeaa

Viesti Kirjoittaja Pölvästi »

No tuokin on elimoitu eli uusi puola johtoineen on paikallaan.
ilmari
Viestit: 266
Liittynyt: 25 Touko 2006 12:12

Re: R80RT nokeaa

Viesti Kirjoittaja ilmari »

Moro. Lueppa tuota viestiketjua läpi, jos auttais???

http://www.bmwmoottoripyorakerho.fi/ind ... &Itemid=12" onclick="window.open(this.href);return false;
Pölvästi
Viestit: 10
Liittynyt: 07 Elo 2012 01:17
Moottoripyörän malli: R80RT

Re: R80RT nokeaa

Viesti Kirjoittaja Pölvästi »

No jopa vika löytyi, vaihdoin kannen kaikkineen hilppeineen ja otin vanhan perusteelliseen tutkimukseen ajattelin jos vaikka jostain löytyis halkeama, eipä ollut halkeimia mutta pakopuolen keinun neulalaakeri oli rikki ajoittain ilmeisesti tarttui jumiin jota se ei kyllä tehnyt kun sitä siinä pöydällä liikuttelin mutta viallinen laakeri paljastui kun vedin keinuakselin pois laakeri levisi siihen pöydälle 2 neulaa poikki, että tämmöinen juttu jota ei aivan helposti uskoisi.
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: R80RT nokeaa

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Pölvästi kirjoitti:No jopa vika löytyi, vaihdoin kannen kaikkineen hilppeineen ja otin vanhan perusteelliseen tutkimukseen ajattelin jos vaikka jostain löytyis halkeama, eipä ollut halkeimia mutta pakopuolen keinun neulalaakeri oli rikki ajoittain ilmeisesti tarttui jumiin jota se ei kyllä tehnyt kun sitä siinä pöydällä liikuttelin mutta viallinen laakeri paljastui kun vedin keinuakselin pois laakeri levisi siihen pöydälle 2 neulaa poikki, että tämmöinen juttu jota ei aivan helposti uskoisi.
Jos keinuvipu jumiutuisi, joko nokka-akseli, työntötangonnostaja, työntötanko, keinuvipu, venttiili, tai mäntä, vaurioituisivat. Tai eri osaryhmien kombinaatiot.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Avatar
Ismo Vaara
Viestit: 2063
Liittynyt: 20 Helmi 2006 11:16
Paikkakunta: Mäntsälä
Viesti:

Re: R80RT nokeaa

Viesti Kirjoittaja Ismo Vaara »

Musta noki viittaa runsaaseen bensaan. Vaihda kaasarit puolelta toiselle, niin näät onko vika kaasareissa vai muualla.

Jaa, mutta oletkos tarkastanut minne kampikammion huohotusöljyt valuu sivutuella ja muutenkin.
http://www.boxer-osat.fi" onclick="window.open(this.href);return false;
"Olennaista on kysyä, millainen luonne 2000-luvun mekaanikolla pitäisi olla, jotta hän sietäisi koneiden päälle kasattuja elektronisen hevonpaskan kerrostumia." -M.B.Crawford-
Vastaa Viestiin