Ammattilaisen palvelua

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
heikki.silfver
Viestit: 12
Liittynyt: 13 Helmi 2013 19:07

Ammattilaisen palvelua

Viesti Kirjoittaja heikki.silfver »

Ostin n. 2 viikkoa sitten Digimestasta kypäräpuhelimet, Midland BT Next Twin pack. Ennen ostopäätöstäni tein kattavan nettisurffailun eri myyjistä ja eri laitteista. Laitteeksi päätin ostaa mainitsemani ja keskusteltuani Digimestan kyyjän kanssa puhelimessa, olin tältä osin valintani myös tehnyt. En kuitenkaan tilannut nettikaupasta, koska työni vei minut Helsingistä Huittisiin ja pidin muutenkin enemmän tavasta kohdata myyjä.Saman laitteen olisi saanut n. 50 € halvemmalla toisesta nettikaupasta.
Kaupan jälkeen laite toimi muuten moitteettomasti mutta en saanut sen ohjelmointia toimimaan läppärini Windows 7 ohjelman kanssa. Yritin useana iltana ja jopa kaverini kanssa, joka on huomattavasti minua osaavampi, ei onnistunut, emme saaneet laitteen ajureita ladattua.
Työni vei minut taas Huittisiin ja myyjää tapaamaan. Ei onnistunut ohjelmointi sielläkään ensimmäisellä kertaa, vakka n. 2 tuntia yritettiin mutta sovimme uuden tapaamisen seuraavaksi päiväksi. Se tuli kuitenkin todettua, että Windows XP:llä kaikki toimi ja laitteet sekä päivitykset olivat ajan tasalla. Seuraavana päivänä hän oli asian selvittänyt ja ohjelmointi sujui vartissa. Homma hoidettiin hyvällä huumorilla ja ammattitaidolla. Suosittelen lämpimästi. Terveisin Heikki Silfver
:D
makopa
Viestit: 5
Liittynyt: 07 Kesä 2013 02:56

Re: Ammattilaisen palvelua

Viesti Kirjoittaja makopa »

heikki.silfver kirjoitti:Ostin n. 2 viikkoa sitten Digimestasta kypäräpuhelimet, Midland BT Next Twin pack. Ennen ostopäätöstäni tein kattavan nettisurffailun eri myyjistä ja eri laitteista. Laitteeksi päätin ostaa mainitsemani ja keskusteltuani Digimestan kyyjän kanssa puhelimessa, olin tältä osin valintani myös tehnyt. En kuitenkaan tilannut nettikaupasta, koska työni vei minut Helsingistä Huittisiin ja pidin muutenkin enemmän tavasta kohdata myyjä.Saman laitteen olisi saanut n. 50 € halvemmalla toisesta nettikaupasta.
Kaupan jälkeen laite toimi muuten moitteettomasti mutta en saanut sen ohjelmointia toimimaan läppärini Windows 7 ohjelman kanssa. Yritin useana iltana ja jopa kaverini kanssa, joka on huomattavasti minua osaavampi, ei onnistunut, emme saaneet laitteen ajureita ladattua.
Työni vei minut taas Huittisiin ja myyjää tapaamaan. Ei onnistunut ohjelmointi sielläkään ensimmäisellä kertaa, vakka n. 2 tuntia yritettiin mutta sovimme uuden tapaamisen seuraavaksi päiväksi. Se tuli kuitenkin todettua, että Windows XP:llä kaikki toimi ja laitteet sekä päivitykset olivat ajan tasalla. Seuraavana päivänä hän oli asian selvittänyt ja ohjelmointi sujui vartissa. Homma hoidettiin hyvällä huumorilla ja ammattitaidolla. Suosittelen lämpimästi. Terveisin Heikki Silfver
:D

Moikka digimestassa oikeesti palvelu pelaa,oli ongelmia shuuperin kauluksen kanssa, pari puhelua ja uusi tuli kotiin vaikka takuu oli just hiipumassa
t seppo
Vastaa Viestiin