K 100 LT / RT

K-sarjan pyörät
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

K 100 LT / RT

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

Ostin K 100 RT vm.90. Tuli ajeltua vuosia muilla vehkeillä, mutta nyt takaisin vanhaan työhevoseen. Kysyisin viisaammilta, että mitä eroa on LT:n ja RT:n välillä? Minulle ei tuo asia ole selvinnyt. Kiitos
HeikkiLukkari
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Loka 2009 10:01
Paikkakunta: Nummela
Viesti:

Re: K 100 LT / RT

Viesti Kirjoittaja HeikkiLukkari »

Isoimmat erot taitavat olla siinä, että LT:stä löytyvät Nivomat-takajousitus, takalaukku, Komfort-istuin, radiovalmius ja vaahtokumikahvat. Nätimmät väritkin ilmeisesti ja moottori värjätty mustaksi.
RIVIURALI
Viestit: 79
Liittynyt: 29 Maalis 2013 08:29
Moottoripyörän malli: K 100 RT

Re: K 100 LT / RT

Viesti Kirjoittaja RIVIURALI »

Kiitos Heikki vastauksesta. Mitenkäs tuo Nivomat sitten eroaa normijousituksesta? Hommasin Motobinsiltä comfort satulan, huoltosatsin, ja uuden plexin, joten mullahan on melkein LT! Niin.. sikäli mikäli se minun tilaus onnistui, on lontoon kieli ja nettitilaaminen huteraa vaikka joskus on tilattua tullutkin. Aiemmin olen laitellut sitä minun punaista R80RT:tä. Nyt pitäis saada se kesän mittaan museorekisteriin, kun vuodet ovat täynnä.
HeikkiLukkari
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Loka 2009 10:01
Paikkakunta: Nummela
Viesti:

Re: K 100 LT / RT

Viesti Kirjoittaja HeikkiLukkari »

RIVIURALI kirjoitti:Mitenkäs tuo Nivomat sitten eroaa normijousituksesta?
Nivomatissa on "itsensätasaava systeemi" (Citroen-miehenä ei voi kuin kehua moisia systeemejä... :lol: ), eli kuorma ei vaikuta pyörän asentoon. Viisaammat saa esitellä toimintaperiaatteen.

http://www.spannerhead.com/2013/04/08/t ... t-dampers/
Vastaa Viestiin