ITÄ VIRUNMAA 2012

Tänne tietoa erilaisista tapahtumista kotimaassa ja muualla
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

kamale kirjoitti: Eli liian monta kokkia aiheuttaa vain sotkun ja minä olen nyt ollut se liian mones kokki!
Et ole ollut liian mones kokki.
Kiitos kun toit tämän asian esille.
Saadaan joku selvyys näihin asioihin.
Ja toivottavasti saadaan kerho parantamaan toimintaansa näissäkin asioissa.
Toivottavasti.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Avatar
kamale
Viestit: 234
Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
Paikkakunta: ESPOO

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja kamale »

:? :oops: :wink:
Kari

A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
JTK
Viestit: 33
Liittynyt: 30 Tammi 2010 15:05

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja JTK »

Sitä tikulla silmään, joka menneitä muistelee. Mutta em. viestien perusteella palasi mieleeni kokemukseni parin vuoden jäsenyyden ajalta. Tieto tapahtumista tavoitti rivijäsenen niin myöhään että tapahtumat olivat täynnä kun ilmoittautumista yritin. Jopa seuraavana päivänä kun posti oli Rikastimen tuonut niin kaikki paikat oli varattu.

Kaiketi kerho osallistuu järjestämiensä tapahtumien kustannuksiin? (Jos ei osallistu niin mitäs jäsenmaksuilla tehdään, kait muutakin kuin Rikastin?) Joten tuntuisi reilulta että jäsenmaksunsa maksaneet olisivat samalla viivalla kun tilaisuuksia järjestetään. :?:

Pariin tapahtumia koskevaan tiedusteluun vastauksen saaminen kesti useamman viikon.

Lyhyeksi jääneenä jäsenyysaikanani yhteyttä otti joku jäsenrekisterin/-maksujen kerääjä, joka halusi minun antavan jäsennumeroni jollekin vanhalle jäsenelle, jolta oli jäsenmaksut ”unohtuneet” ilmeisesti useammalta vuodelta, joten ko. jäsen oli poistettu jäsenrekisteristä. Ko. henkilö haluttiin takaisin kerhoon mutta ko. jäsen vaati entisen ”pienen” numeronsa takaisin, joten se pyydettiin vasta reilun vuoden jäsenenä olleelta. Vaihdoin numeroni, kun ei sillä ollut minulle merkitystä. Mutta ihmetykseni herätti se, kuinka hienosti vanhoista ”maksamattomista” jäsenistä pidetään huolta.

Logon uudistuksesta oli oikein kilpailu syksyllä 2008. Piti palkita 2009 vuosikokouksessa. Kuitenkaan vuoden 2010 loppuun mennessä en huomannut yhtään kuvaa ehdotuksista. (Poislukien J.Pekosen kuvaileva teksti.) Kenen ehdotus lie voittanut, uudistus oli varmasti perinteitä kunnioittavien mieleen. Muutosta tuskin huomaa.

Em. kohdalleni osuneet ”sattumat” johtivat siihen että erosin kerhosta noin vuosi sitten, ajatuksella että liityn uudelleen jos tilanne kohenee.

Kuluneen vuoden ajan olen seuraillut foorumin tilannetta ja tilanne näyttää samalta. Tapahtumista tiedotus ei ole kohentunut, ei ainakaan niin että toiminta vetäisi mukaan uusia jäseniä. Foorumin kirjoituksista ei liioin käy ilmi kuka on hallituksen jäsenen joten rivijäsen voi vain arvella missä ominaisuudessa kirjoittaja viestii. Vai eikö hallituksen jäsenet ei juurikaan osallistu näihin keskusteluihin? :roll:

Osaltani jatkan niissä mp-porukoissa joissa kaikki on samanarvoisia. :D

Tasapuolisesti turvallisia kilometrejä loppukaudelle kuin myös tulevillekin.
Avatar
kamale
Viestit: 234
Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
Paikkakunta: ESPOO

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja kamale »

Eihän siinä mitään, onhan asioista voitava keskustella, vaikka ovat vanhoja juttuja ja etenkin silloin, jos tilanne on edelleen kehittymätön!

Itse en nyt ole hallituksessa, mutta siellä muutaman vuoden istuneena ja kerhon ja etenkin jäsenten eteen töitä tehneenä tuo kommenttisi tuntuu pahalta, mutta kun asiat ovat tuollalailla, niin kyllä niihin pitää puuttua ja varmaan hallitus toivottavasti niin tekeekin!

Tiedotus on käsittääkseni kerhon tärkein tehtävä ja siinä kyllä on parannettavaa. Asiat pitäisi olla aika helppo laittaa nettisivuille ja kuten täällä on nyt vahvasti tuotu esille, niin myös foorumissakin niiden tulee olla esillä ja vielä kolmanneksi Rikastimessa ja jos näin asia hoidetaan, niin tiedotuksen pitäisi kaiken järjen mukaan olla silloin kunnossa!

Nyt siis jokin mättää ja asiaa ainakin auttaisi se, että asiat tulisivat aina esille myös foorumiin ja kun Rikastin ilmestyy ajallaan, niin silloin ollaan vahvasti voiton puolella.

Täytyy sanoa, että Sinulle on noita ikäviä sattumia sattunut varmaan kaikki mahdolliset ja se on kovin surullista, kun kuitenkaan kerho ei ole noin huono, mitä olet saanut kokea! Tästä siis ei ole muuta suuntaa, kuin ylöspäin!

Kerhohan on ainoastaan ja vain jäseniä varten ja, kun jäsenet kokevat asiat näin, niin silloin asioihin varmasti tehdään muutoksia, toivottavasti mahdollisimman pian, koska yhtään jäsentä ei mielestäni saa menettää edes ns. välivuodeksi!

Ihmetyksesi siitä, että ei tiedä kuka kirjoittelee, niin ihan hyvin voisi hallituksen jäsenet pistää vaikka allekirjoitukseen millä pallilla ja vastuualueella istuvat.
Ja kyllähän he kasittääkseni tanne kirjoittelevat, mutta lisä esillä olo ei varmaankaan olisi pahasta!

Pahamieli tästä vuodatuksestasi tuli, kun kuitenkin siellä hallituksessa olen istunut, mutta toivotaan, että asiat paranevat, niin paljon, että saadaan Sinutkin takaisin tyytyväiseksi jäseneksi!

:( :o :? :wink: :)
Kari

A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
Matti1
Viestit: 59
Liittynyt: 04 Loka 2011 10:10

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja Matti1 »

Tuli sellainen mieleeni, kun katsastin näitä juttuja, että mitäköhän sitä itse odottaa jäsenmaksun ja kerhon avulla saavansa? Kävi sitä itselläkin mielessä, että olisihan sitä kiva päästä oikein kerhon porukoissa reissuun, mutta kun en pääse omista syistäni ja en ilmeisesti muistakaan syistä, niin mitä nuita haikailemaan.
Mitä te muut odotatte kerholta mitä saatte ja tai ette saa. Itse oikein odota kovinkaan paljon, paitsi joskus jos nähdään, niin kokemustenvaihtoa. Saa sen tietysti muutenkin, kuin kuulumalla kerhoon, mutta onhan se kiva laittaa kerhon tarra "tuulilasiin", jos se herättää muiden kielenkannat.

Lonely Rider
Avatar
kamale
Viestit: 234
Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
Paikkakunta: ESPOO

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja kamale »

Mitä saa jäsenmaksulla:

-kuulua kerhoon muiden BMW-henkisten kanssa
-Rikastin 3 krt/v
-osallistua tapahtumiin ja kilpailuihin
-äänivaltainen vuosikokouksessa
-kerhotuotteita
-kerhon jäsenenä rekisteröityä nettisivuille ja foorumiin

muuta!?
Kari

A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
Avatar
Pate
Viestit: 262
Liittynyt: 13 Syys 2008 20:41
Moottoripyörän malli: Solifer
Paikkakunta: Oulu

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja Pate »

kamale kirjoitti:Mitä saa jäsenmaksulla:

-kuulua kerhoon muiden BMW-henkisten kanssa
-Rikastin 3 krt/v
-osallistua tapahtumiin ja kilpailuihin
-äänivaltainen vuosikokouksessa
-kerhotuotteita
-kerhon jäsenenä rekisteröityä nettisivuille ja foorumiin

muuta!?
Oulussa OuluMC jäsenyys antaa oikeuden käyttää kerhon pesu- ja huoltotiloja.
Tuo on iso asia kerrostaloasujalle.Ilmeisesti BMW-kerholla on jokin kokoontumis/huoltotila jos asuu pääkaupunkiseudulla?
Avatar
kamale
Viestit: 234
Liittynyt: 02 Touko 2006 20:25
Moottoripyörän malli: BMW R 1200 CL
Paikkakunta: ESPOO

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja kamale »

Ei ikävä kyllä ole!?

Monikin asia on ja olisi tarpeellinen, mutta luulen, että kun kerho on riittävän tai liian iso, niin silloin tällainen jäsenetu on vaikea, ellei mahdoton järjestää!
Mene tiedä!?
Kari

A niin kuin Alfa Romeo, B niin kuin BMW ja C niin kuin CL + Canon
Avatar
Pekkavee
Viestit: 1252
Liittynyt: 02 Kesä 2006 17:45
Moottoripyörän malli: BMW R1100GS
Paikkakunta: Vantaa

Re: ITÄ VIRUNMAA 2012

Viesti Kirjoittaja Pekkavee »

Pate kirjoitti: Oulussa OuluMC jäsenyys antaa oikeuden käyttää kerhon pesu- ja huoltotiloja.
Tuo on iso asia kerrostaloasujalle.Ilmeisesti BMW-kerholla on jokin kokoontumis/huoltotila jos asuu pääkaupunkiseudulla?
Ymmärtääkseni BMW kerholla ei ole mitään omia tiloja.
HMPK kerholla sen sijaan on pääkaupunkiseudulla hienot kerhotilat huoltohallin kera nostopöytineen sun muineen.
HMPK
Kunhan mainostan :lol:

No tästä ketjustahan tuli taas hyvää keskustelua siitä mitä jäsenmaksulla saa.
Rikastin on ollut minulle se suurin ilo BMW kerhosta.
Toivottavasti lehti saadaan taas uudestaan eloon.
Viimeisin Rikastin oli kyllä ihan OK, vaikka juttuja ei ollut monta. Olisi se voinut olla laajempikin.
Jos lehtiä tulisi 4 kertaa vuodessa niin kuin säännöt kai sanovat, niin rahalle saisi vastinetta.

Pekka
:shock: :shock: :shock:
Vastaa Viestiin