1200 GS:n istuimen muotoilu

3210015
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Joulu 2006 19:59
Moottoripyörän malli: R1200GS

1200 GS:n istuimen muotoilu

Viesti Kirjoittaja 3210015 »

Kolmekymmentäneljä vuotta olen retkeillyt näillä paheksutuilla maamoottoreilla ja nyt on jo neljäs pyörä menossa. Mutta mutta, tässä uusimmassa muuten ihan soivassa pelissä on minulle outo ja vaikeasti ymmärrettävä ongelma. Istuin on mielestäni tyttöjen mallia. Olen itse standardi palikka, 180 cm ja 80 kg, joten pyörän mitoitus on kuin minulle suunniteltu, paitsi se satula. Kellekset kipeytyvät jo muutaman tunnin ajon aikana, koska ahteri liukuu eteenpäin ja istuimen etuosa on muotoiltu kuppimaiseksi. Lopulta äijä koko massallaan istuu omien kulkustensa päällä, ja se jos mikään, haittaa momanttisia illanviettoja vieraalla maalla aina niin rakkaan vaimon kanssa. Joten, jos joillain teistä on esiintynyt saamaa ajajan ja pyörän yhteensovittamisen ongelmaa, kertokaa minulle omasta ratkaisustanne.
015
juhan
Viestit: 6
Liittynyt: 25 Heinä 2006 19:50

Re: 1200 GS:n istuimen muotoilu

Viesti Kirjoittaja juhan »

Tuttu juttu. Ohjekirjan vastaisesti säädät satulan etuosan ylä-asentoon ja takaosan ala-asentoon jolloin kallistus korjautuu vastaamaan kellien vaatimuksia.
3210015
Viestit: 63
Liittynyt: 17 Joulu 2006 19:59
Moottoripyörän malli: R1200GS

Re: 1200 GS:n istuimen muotoilu

Viesti Kirjoittaja 3210015 »

Kiitos vastauksestasi, juhan. Tuota olin jo harkinnutkin, se vain oli vielä tekemättä koska esivallalle kuuliaisena kansalaisena otin tuon ohjekirjan tiukkasanaisen määräyksen niin todesta, etten ryhdy kapinoiman sitä vastaan ennen kuin olen selvittänyt miksi moinen ohje on olemassa. No, kun se tuli puheeksi, oletko sinä tietoinen mihin moinen tehtaan varoitus perustuu?
015
Vastaa Viestiin