BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Linkkejä muille kiinnostaville sivustoille.
Vellu
Viestit: 146
Liittynyt: 26 Helmi 2006 21:18
Moottoripyörän malli: K1200S
Paikkakunta: Kinnula

BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Viesti Kirjoittaja Vellu »

Onko kellään kokemuksia tästä BMW AG:n omasta Electronic Parts Cataloguesta, siis sellaisella joka ei ole tietotekniikan ammattilainen tai muuten vaan atk:hon sataprosenttisesti vihkiytynyt? Olen nimittäin yrittänyt opetella prätkäpuolen EPC:n logiikkaa jo muutaman vuoden ja aina se vaan jaksaa yllättää p*¤(!)**seestä olevalla toiminnallaan. Milloin se kyselee salasanoja ja käyttäjätunnuksia mitä ei sitten olekaan missään näkyvissä, milloin taas herjaa jotain sisäistä virhettä. Hyvin usein haluaa myös itsepintaisesti yhdistää autopuolen EPC:hen vaikka kuinka Motorrad-puolelta sinne pyrit. Siis aivan helvetin ärsyttävät sivut idioottimaisen käytettävyytensä vuoksi!
Mainittakoon että autopuolen EPC toimii ainakin BMW Suomen sivuilta linkityttäessä hienosti kuin aurinkoinen päivä. Mikä piru tässä prätkäpuolen periaatteessa täysin samanlaisessa järjestelmässä oikein mättää?
BMW K1200S -08
Avatar
mek
Viestit: 107
Liittynyt: 20 Loka 2008 09:17

Re: BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Viesti Kirjoittaja mek »

Mulla toimii tuo kyllä ihan hyvin: http://www.realoem.com/bmw/select.do?kind=M&arch=0
JyrkiJ
Viestit: 74
Liittynyt: 17 Helmi 2006 14:08
Moottoripyörän malli: R1200GSA

Re: BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Viesti Kirjoittaja JyrkiJ »

Siis tarkoitat Vellu tätä?
http://www.bmw-motorrad.com/com/de/inde ... &notrack=1

Ne kerrat kun olen käyttänyt, niin on toiminut OK. Ponnahdusikkunoiden eston vuoksi yleensä ensimmäinen kirjautuminen tapaa epäonnistua, kun ei ole muistanut niitä sallia, mutta sen jälkeen pelaa. Onhan tuolla se ohje-pdf:kin, siihen varmaan olet tutustunut.
Vellu
Viestit: 146
Liittynyt: 26 Helmi 2006 21:18
Moottoripyörän malli: K1200S
Paikkakunta: Kinnula

Re: BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Viesti Kirjoittaja Vellu »

JyrkiJ kirjoitti:Siis tarkoitat Vellu tätä?
http://www.bmw-motorrad.com/com/de/inde ... &notrack=1

Ne kerrat kun olen käyttänyt, niin on toiminut OK. Ponnahdusikkunoiden eston vuoksi yleensä ensimmäinen kirjautuminen tapaa epäonnistua, kun ei ole muistanut niitä sallia, mutta sen jälkeen pelaa. Onhan tuolla se ohje-pdf:kin, siihen varmaan olet tutustunut.
Juurikin tästä on kysymys. Kokeilin mennä antamasi linkin kautta EPC:hen ja ei onnistu! Tällä kertaa tökkää siihen kun olet menestyksekkäästi selviytynyt kirjain/numerokyselystä sekä ponnahdusikkunoista ja odotat pääsyä sisään niin: kysyy käyttäjätunnusta ja salasanaa, jepjep...
Onneksi olen myös päässyt sinne lukuisia kertoja hurjan yrittämisen myötä ja se logiikan täysi puuttuminen tässä eniten vaivaakin. Vaikka teet robottimaisesti kaikki pyydetyt toiminnot yritys toisensa perään niin läpipääsy tuntuu olevan silti ihan puhdasta sattumaa? Miksei tämä voi toimia kuten esimerkiksi autopuolen vastaava systeemi: http://www.bmw.fi/fi/fi/owners/accessor ... logue.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Kävisivätpä nuo salasanat ja käyttäjätunnukset pyöräpuolellekin...
BMW K1200S -08
JyrkiJ
Viestit: 74
Liittynyt: 17 Helmi 2006 14:08
Moottoripyörän malli: R1200GSA

Re: BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Viesti Kirjoittaja JyrkiJ »

Minä en taas ole koskaan nähnyt sivua, jolle pitäisi tai voisi antaa käyttäjätunnusta...

Minulla ensiksi tulee tuo tervetulosivu ja sitten siitä starttia painamalla aukeaa itse sisältö
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1024
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Minulle tulee seuraavanlainen teksti kun olen kirjainnuermoyhdistelmän lyönyt:

" Aftersales Assistance Portal ASAP
Your session is invalid.
Please log in again.

> Login "

Explorer käytössä :?

Mutta sitten kun käytän toista selainta, esimerkiksi Google Chrome niin jopas toimii :-)
Vellu
Viestit: 146
Liittynyt: 26 Helmi 2006 21:18
Moottoripyörän malli: K1200S
Paikkakunta: Kinnula

Re: BMW Motorrad EPC surkea toimivuus

Viesti Kirjoittaja Vellu »

Google Chromea käytän itsekin. Mutta, itseasiassa minusta tuntuu nyt kokeillun perusteella että Explorer toimii jopa PAREMMIN ko. sivujen kanssa?
BMW K1200S -08
Vastaa Viestiin