Mistä Alppien yli Garda-järvelle

matias
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Marras 2011 22:54
Moottoripyörän malli: K 1600 GTL
Paikkakunta: Joensuu

Mistä Alppien yli Garda-järvelle

Viesti Kirjoittaja matias »

Ollaan menossa rouvan kanssa heinäkuun lopulla Garda-järvelle. Mistä kannattaisi ajaa Alppien yli ? Mistä löytyisi mukavimmat solat ? t.matias
HeikkiLukkari
Viestit: 107
Liittynyt: 03 Loka 2009 10:01
Paikkakunta: Nummela
Viesti:

Re: Mistä Alppien yli Garda-järvelle

Viesti Kirjoittaja HeikkiLukkari »

Itse tuikkaisin "itäpuolelta" eli Via Baltica - Puola - Slovakia - Itävalta - Italia. Dolomiitit niitä komeimpia Alppipaikkoja (itselle tulee kakkosena heti Merialppien jälkeen pyöräteistä ja maisemista) ja siinähän se Garda heti vieressä. Salzburgista Kotkanpesän kautta Grossglockerille ja edelleen Cortinaan ja passoille. Trentosta onkin sitten pikkurykäisy Gardalle.

Kuva
Passo di Giaulla elokuussa 2007.
matias
Viestit: 29
Liittynyt: 18 Marras 2011 22:54
Moottoripyörän malli: K 1600 GTL
Paikkakunta: Joensuu

Re: Mistä Alppien yli Garda-järvelle

Viesti Kirjoittaja matias »

HeikkiLukkari kirjoitti:Itse tuikkaisin "itäpuolelta" eli Via Baltica - Puola - Slovakia - Itävalta - Italia. Dolomiitit niitä komeimpia Alppipaikkoja (itselle tulee kakkosena heti Merialppien jälkeen pyöräteistä ja maisemista) ja siinähän se Garda heti vieressä. Salzburgista Kotkanpesän kautta Grossglockerille ja edelleen Cortinaan ja passoille. Trentosta onkin sitten pikkurykäisy Gardalle.

Kuva
Passo di Giaulla elokuussa 2007.
Tuo oli itselläkin mielessä, kun 2006 oltiin Salzburgissa ja Grossglocknerilla asti. Että siitä vaan sitten eteenpäin. Itse yritiin miettiä, onko lännempanä joku mukava, kun meinataan Rostockin kautta eikä via Balticaa. Pitää tutkia karttaa.
t. matias
Vastaa Viestiin