Virolaisten ympärimaailma reissu .

Virolainen
Viestit: 4
Liittynyt: 21 Helmi 2009 23:45
Moottoripyörän malli: R 1100 RT

Virolaisten ympärimaailma reissu .

Viesti Kirjoittaja Virolainen »

Terve kaikkille.Ilmoitan teille yhten aika hyvan blogin http://www.yhelteljel.ee Kaksi virolaista Margus ja Kariina aloitivat ympärimaailman reissun pyöralla R1100 GS jossakin 01.10.2008 ja haluvat kulkea ympäri palloa noin kolmella vuotella.Se on mys heidan häämatka.Tosi mahtava blogi,jos ei kuitenkin osa lukea viroksi saa katso eritäin mahtavia ja hyvia kuvia ja näita on riitavasti,löytu monet videot ja ääninauhoitukset.Heila on myös englantin GS-in foorumisse englantikielinen versio ja sinne pääse samalta sivulta.
Matka on ollut jo tosi pitkä ja on ollut tosi paljon kaikenlaisia takaiskuja ja monet kolaritki.Nyt taas Pakistanissa yksi äia ihan rauhassa käänsi vaan eteen ja taas kolari.Onneksi heille ittelle ei käynyt kovin pahasti mutta kun Gessu taas kärsi kovasti .Kaikista näissta tapahtumisista kun heidan pudjetti on kärsinyt kunnolla.Jos joku halua tukea heita rahalla siis laitan tänne heidän tilinumero MTÜ Ühel Teljel Mööda Planeeti SWEDBANK IBAN EE522200 221040688481 BIC HABAEE2X .Jos olet auttanut sitten löydat oman nimen sielta missa blogissa luke TOETAJAD (tukijat,auttajat)Löyty sielta mun nimiki Urmas Mahla.Tämä posti ei ole heidan pyynösta tähen laitettu vaan ihan mun oman puolesta.Toivon etta täälta poelelta itamerta löyty mys hyvia ihmisia.Kuitekin jos teet siirton sinne tilille ole hyva ja maksa myös oman pankkin puelesta ne palvelu maksut muuten käy näin etta kun laitat heidan tilille 5 euroa ota pankki heidan tililta kuitenkin 6 euroa palvelumaksua.
Toivon sitten kaikkille hyva lukemista,katsomista ja kesan jatkoa.
Hanski
Viestit: 110
Liittynyt: 01 Maalis 2006 08:53
Moottoripyörän malli: R1150GS
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Virolaisten ympärimaailma reissu .

Viesti Kirjoittaja Hanski »

Sitten kun olette saaneet tuettua köyhien virolaisten matkaa, voitte alkaa tukemaan minun matkaani: FIMBANK IBAN EE526600 221000688481 BIC BARBABABAEE2X. Ihan muutamista euroista satoihin euroihin olevat lahjoitukset riittää, niin voinpa jopa jättää päivätyöni ja ruveta reissaamaan ihan vuoden läpensä.
Vastaa Viestiin