Schuberth SC1 vai SC2

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
TiSe
Viestit: 8
Liittynyt: 16 Elo 2020 19:52
Moottoripyörän malli: R 1200RT

Schuberth SC1 vai SC2

Viesti Kirjoittaja TiSe »

Miten olette valinnan suorittanut noiden kahden kesken - standard SC1 eli ilman radiota/ ja SC2 jossa FM radio + hieman enemmän puheaikaa + hieman pidempi kantavuus jos linkittää toiseen mp:n.

RT:ssä on bluetooth ja jo valmiina hyvin toimiva radio, joten "häiritseekö" mahdollinen lisäradiovalmius (SC2) kypärässä, kun liitetään navi+puhelin+kypärä ja pyörän yhteys?

Oletteko hankkineet lisävermeen tankoon ohjaamaan toimintoja, eli SC1 Remote control laitteen? Onko se käytännöllinen/helppokäyttöinen?
Dg07
Viestit: 22
Liittynyt: 24 Helmi 2011 14:28
Moottoripyörän malli: K1600GT

Re: Schuberth SC1 vai SC2

Viesti Kirjoittaja Dg07 »

Tämä kommentti tulee nyt vähän viiveellä ja voi olla että olet jo hankinnan tehnyt. Mulla on tuo sc2 ja sen radion kuuluvuus on aika heikko jos poikkeaa vähän syrjäisille seuduille. Sen vuoksi kuuntelen radiota puhelimen kautta mikä toimii huomattavasti paremmin. Siinä mielessä tuo sc2 oli turha hankinta sc1 olisi ajanut saman asian. Mulla on myös tuo lisäohjain ja se on tarpeellinen ja helppo käyttää. Muuten olen ollut tyytyväinen, niin ja tuo puheaika kyllä loppuu aina kun ollaan reissussa pitkä päivä. Lataus matkan aikana on vähän hankalaa kun laite pitää olla kypärässä kiinni.
TiSe
Viestit: 8
Liittynyt: 16 Elo 2020 19:52
Moottoripyörän malli: R 1200RT

Re: Schuberth SC1 vai SC2

Viesti Kirjoittaja TiSe »

SC1 tuli hankittua
Vastaa Viestiin