TomTomRider 400:n kiinnitysteline R1200RT:n

Keskustelua aiheesta ja aiheen vierestä
Harrypedago
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Maalis 2019 15:29
Moottoripyörän malli: R1200RT

TomTomRider 400:n kiinnitysteline R1200RT:n

Viesti Kirjoittaja Harrypedago »

Hei!

Vaihdon BMW R1200RT:n, vm 2016. Edellisessä pyörässäni käytin TomTom Rider 400:ta. Tiedustelin mm. MP2019 -messuilla TomTom -edustajalta ratkaisua sen kiinnittämiseen, ei ollut. Hän mainitsi jututtaneensa BMW:n omistajia, ja joku oli maininnut, että sen kiinnittämien olisi aika helppoa. Hän ei pystynyt tarkentamaan asiaa sen enempää. Onko joku tehnyt ko. probleemaan ratkaisun vai alanko suunnitella sen itse? Vinkki tai kuva ei olisi pahitteeksi. Löysin netin ihanasta maailmasta 2-3 versiota, mutta jospa niitä vaihtoehtoja olisi vielä lisää.
bmw-lt
Viestit: 22
Liittynyt: 02 Huhti 2015 15:19
Moottoripyörän malli: bmw rt 1200

Re: TomTomRider 400:n kiinnitysteline R1200RT:n

Viesti Kirjoittaja bmw-lt »

Hei, itse laitoin garminin zumon mittariston yläpuolelle ja siitä se näkyy hyvin. Jostai netistä löysin siihen ihan mallikohtaisen telineen, maksoi jotain € 120. Aikaisemmalla omistajalla oli navi ollut kiinni ohjaustankojen väsissä olevassa kiinnikkeessä, mutta kun käyttää tankkilaukkua ei navista näkyny kuin yläreuna. Se kiinnike härpäke ois mulla joutilaana.
Harrypedago
Viestit: 3
Liittynyt: 07 Maalis 2019 15:29
Moottoripyörän malli: R1200RT

Re: TomTomRider 400:n kiinnitysteline R1200RT:n

Viesti Kirjoittaja Harrypedago »

Hei!

Kiitos tiedosta. Käytän itsekkin tankkilaukkua silloin tällöin, joten ehkä tarjoamasi "härpäke" ei sovellu käyttööni. Oletko kehitellyt oman kiinnikeen, vaiko käyttänyt jotakin valmista kaupallista telinettä. Mistä niitä löytyisi?, linkki tai jokin muu vihje voisi auttaa asian suhteen, KIITOS!
ArKe
Viestit: 11
Liittynyt: 07 Helmi 2017 20:00

Re: TomTomRider 400:n kiinnitysteline R1200RT:n

Viesti Kirjoittaja ArKe »

Asia on jo niin vanha, että lienet jo löytänyt avun ongelmaan.

En ole varma millainen systeemi RT:ssä on, omaan GT:hen toiseen "ohjaustangon" kiinnityspulttiin RAM-kuulan, siihen sopivan pitkä välikappale ja tomppaan RAM-teline.

Hiukan peittää nopeusmittarin alalaitaa, mutta näkyy hyvin vaikka on tankkilaukkukin.
Vastaa Viestiin