Polttimoidenvaihto

K-sarjan pyörät
Jykä
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Heinä 2020 16:34
Moottoripyörän malli: 1200 GT

Polttimoidenvaihto

Viesti Kirjoittaja Jykä »

Mistä ja kuinka pystyy vaihtamaan ajovalojen, sekä parkkienpolttimot BMW1200GT-08,siin.
Avatar
Kurahousu
Viestit: 1024
Liittynyt: 04 Joulu 2007 07:44
Moottoripyörän malli: G450X, R1200GSA
Paikkakunta: Pori

Re: Polttimoidenvaihto

Viesti Kirjoittaja Kurahousu »

Kuulemma hieman hankala, siellä pitäisi olla polttimoiden takana suojakansi jonka irrottamisen jälkeen pääsee polttimoihin käsiksi, ei pitäisi tarvita mitään erityisiä työkaluja mutta pienet kädet hyödyksi. Kuulemma helpompaa jopa purkaa etupäästä tavaraa pois tieltä että pääsee paremmin käsiksi, aika vaikeaksi on tuo GT:n kohdalla onnistuttu suunnittelemaan.
G450X - R1100GS Scrambler - R1200GSA
Jykä
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Heinä 2020 16:34
Moottoripyörän malli: 1200 GT

Re: Polttimoidenvaihto

Viesti Kirjoittaja Jykä »

Jep olen katsellut tuotakin mahdollisuutta, mutta en tiedä mistä saisin käteni edes lähelle suojakansia, pitää ilmeisesti purkaa muovit jostain alueelta pois, mutta en haluaisi ottaa yhtään ylimääräisiä osia pois.
Jogi55
Viestit: 6
Liittynyt: 31 Loka 2019 17:20
Moottoripyörän malli: R1250RT
Paikkakunta: Veikkola/Fuge

Re: Polttimoidenvaihto

Viesti Kirjoittaja Jogi55 »

Itse menin yläkautta. Plexi pois ja sitten koneisto. Moottorin johdon liitin oli oik. vilkun takana piilossa. (piti muistaakeni irroittaa oik. kylkipalakin) Sen kun sai irrotettua, romut nousi ylös. Sitten sai kädet sisän ja lamput uusittus. Lyhyt kuvaus mutta tais mennä kolme tuntia näperrellessä.Yleensä aika kultaa muistot, tais mennä enempi.
Jykä
Viestit: 4
Liittynyt: 22 Heinä 2020 16:34
Moottoripyörän malli: 1200 GT

Re: Polttimoidenvaihto

Viesti Kirjoittaja Jykä »

Moi, tässä olen tuotakin vaihtoehtoa miettinyt, että lähtisi sukeltamaan yläkautta lamppujen taakse, eli plexi, mittarisuoja ja mittariston sivumuovit pois. Tuntuu työläältä :) tosin nythän on muutama kuukausi aikaa puuhastella, kiitos vinkistä.
Vastaa Viestiin